..

Bildet mitt
Tina Hill 18 år Student

onsdag 15. april 2009

TID


Ja, TID,. Hva er det??, ikke noe jeg klarer å følge å takle. Jeg tenker at i dag kan jeg trene, men skjer det?? NEIda, har ikke tid sånn plutslig.. De siste dagene har sønnen min vært syk så har ikke hat overskudd, men sånn ellers?, hvorfor må jeg planlegge ting når ting kommer i veien uansett hva jeg gjør?? Si det.. ikke vet jeg.. Er alltid noe som skjer, for å si det sånn.. Hvordan skal jeg klare å gå ned masse i vekt uten hjelp?? folk trur det kanskje er så sinnsyk enkelt, men det er jo ikke det. "BARE Å GÅ DET, å TRENE" , bare å bare fru blom -.-' for å si det sånn, det er noe av det vansklige jeg har vært med på, fødsel er lettere så det sier vell sitt..

2 kommentarer:

  1. Enkelt er det ikke, de som påstår at å gå ned i vekt er enkelt er fryktelig naive!

    Nå har jo Sandro vært mye syk, så forstår at du ikke har orket. Mitt desidert beste tips her er å
    bestemme deg for tid og dato og hvor lenge du skal trene. Og da lager du en avtale med deg sjøl. Husarbeid og slikt kan vente! Så får du Morgan til å ta Sandro.. Er snakk om en halvtimes/ times tid, det klarer han!
    Og ikke minst; det klarer du.

    Hopp på dansematta til du dauer :) Å ta deg et varmt bad/ dusj etterpå :)

    Du må bare ikke la ting komme i veien for treningen.Du kan jo gå masse med vogn når Morgan er på jobb og når han er kommet hjem og dere har spist kan han ta Sandro så du får trent. :)

    SvarSlett
  2. Veldig lett når mamma klager konstant på at jeg ikke gjør en dritt i huset :( ... men ja,
    jeg må bare prøve.... :/ huff... :D men men,, tenke posetivt... *puste ut*

    SvarSlett