..

Bildet mitt
Tina Hill 18 år Student

mandag 6. april 2009

SJOKOLADE


Ja, sjokolade er noe av det ondeste jeg har møtt. Det slår alt, til og med alle krangler jeg noen gang har vært med i. hmm, når det smelter på tungen, å de saftige bitene, hvorfor må det være så godt?? Kunne spiste hver dag, men klarer å holde meg såpass i skinnet at jeg klarer å styre meg unna såpass, men alikvell :( , jeg vil ha i dette sekund, hvorfor?? JO FOR DET ER SÅ FORBANNA GODT. Skulle gjerne hat sex i steden for, men typen er ikke hjemme en gang, han er å trener forhold til paintball, arrg :P Så har ingen å ha det med heller for å si det mildt xP .. ARG, hvordan skal jeg få tankene på noe annet??

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

2 kommentarer:

  1. Skaff deg en vibrator :)
    Puss tennene
    Spis grønnsaker


    Sjokkolade er onskapen i forkledning.. I deilig, kako-aromatisk, forkledning som smelter på tungen..

    mmmm... chocolate *gurgle*

    SvarSlett
  2. mhm :/ ...må det... xP
    jau jau.. *sikle*

    SvarSlett